Дуже цікаві вправи з ключем,які можна використати на різних етапах уроку, застосовуючи групові, парні чи індивідуальні форми роботи.Дякую за корисний матеріал.
Дякую за матеріал. Для себе взяла багато цікавих вправ, незвичайні назви зупинок. Відчувається велика підготовка вчителя до таких уроків. Бажаю успіхів!
Вдало організовано на уроці роботу з формування основних мовно – мовленнєвих умінь і навичок. Належна увага надається розвитку мовленнєвої діяльності учнів ( читанню, говорінню, письму), а також збагаченню словникового запасу. Для себе особисто відкрила нову вправу "Клоуз-тест". Дякую!
Представлена добірка вправ дозволяє охопити великий обсяг вивчених орфограм та пунктограм. Завдання такого типу допомагають урізноманітнити форми роботи на уроках з вивчення різних мов. Обов'язково скористаюсь запропонованою формою. Дякую.
Уроки розроблені з урахуванням вікових особливостей школярів. Такі підходи створюють належні умови для співпраці учитель-учень, учень-учень, сприяють саморозвитоку та самовдосконаленню особистості. Дякую за цікаві ідеї.
Учитель вдало підібрав форму проведення уроку.Урок-подорож сприяє розвиткові уяви і фантазії, мови і мислення, інтересу до вивчення теми, дає можливість залучити до роботи всіх учнів, активізує їх пізнавальну активність. Дякую за цікавий урок.
Дуже сподобався урок у 5 класі. Цікаві зупинки з різноманітними вправами, які можна виконувати і в парах, і в групах та індивідуально. Обов'язково візьму на замітку, щоб використовувати на своїх уроках. Дякую за матеріал!
Дуже цікаві вправи з ключем,які можна використати на різних етапах уроку, застосовуючи групові, парні чи індивідуальні форми роботи.Дякую за корисний матеріал.
ВідповістиВидалитиЦікавий урок, нові форми роботи. Дякую за запропонований матеріал.
ВідповістиВидалитиЦікавий урок, нові форми роботи. Дякую за запропонований матеріал.
ВідповістиВидалитиДякую за матеріал. Для себе взяла багато цікавих вправ, незвичайні назви зупинок. Відчувається велика підготовка вчителя до таких уроків. Бажаю успіхів!
ВідповістиВидалитиВдало організовано на уроці роботу з формування основних мовно – мовленнєвих умінь і навичок. Належна увага надається розвитку мовленнєвої діяльності учнів ( читанню, говорінню, письму), а також збагаченню словникового запасу. Для себе особисто відкрила нову вправу "Клоуз-тест". Дякую!
ВідповістиВидалитиПредставлена добірка вправ дозволяє охопити великий обсяг вивчених орфограм та пунктограм. Завдання такого типу допомагають урізноманітнити форми роботи на уроках з вивчення різних мов. Обов'язково скористаюсь запропонованою формою. Дякую.
ВідповістиВидалитиУроки розроблені з урахуванням вікових особливостей школярів. Такі підходи створюють належні умови для співпраці учитель-учень, учень-учень, сприяють саморозвитоку та самовдосконаленню особистості. Дякую за цікаві ідеї.
ВідповістиВидалитиУчитель вдало підібрав форму проведення уроку.Урок-подорож сприяє розвиткові уяви і фантазії, мови і мислення, інтересу до вивчення теми, дає можливість залучити до роботи всіх учнів, активізує їх пізнавальну активність. Дякую за цікавий урок.
ВідповістиВидалити
ВідповістиВидалитиДуже сподобався урок у 5 класі. Цікаві зупинки з різноманітними вправами, які можна виконувати і в парах, і в групах та індивідуально. Обов'язково візьму на замітку, щоб використовувати на своїх уроках. Дякую за матеріал!
Дуже сподобався урок у 8 класу. Підібрані завдання дали змогу зробити урок української мови цікавим та полегшити учням засвоїти новий матеріал. Дякую!
ВідповістиВидалити