середа, 15 лютого 2017 р.

Вєтрова А.С., директор, учитель української мови Петрівського НВО

3 коментарі:

  1. Про орфографічну, пунктуаційну і взагалі грамотність хочу сказати словами свого викладача, кандитата філологічних наук, доцента Кіровоградського педуніверситету Н.Задорожньої: "Учнівська мовна грамотність у вузькому значенні цього терміну включає в себе орфографічну і пунктуаційну. Є наукові відомості про те, що орфографічна грамотність учнів закладається у середніх (п’ятих – сьомих) класах. Якщо у цей період не буде вироблено відповідних навичок, то рівень орфографічної грамотності не підвищиться й надалі...". Тому така система роботи у формуванні орфографічних навиків є дуже доречною. Дякую за можливість ознайомитися із зразками орфографічних диктантів.

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже цікаві різноманітні види словникових диктантів, які можна використати на різних етапах уроку з метою формування орфографічної грамотності. Дякую за корисний матеріал.

    ВідповістиВидалити
  3. Запорука успіху вчителя-словесника - вироблення системи навчан­ня грамотного письма. Повністю згодна з тим, що важливим аспектом у формуванні орфографічної грамотності учнів є вироблення орфографічної пильності учнів. Цьому намагаюся приділяти найбільше уваги. Цікава підбірка словникових диктантів. Дякую!

    ВідповістиВидалити